ΠεριγραφήΔιαλέξειςΕργαστήριοΕργασίεςΥλικόΣύνδεσμοι
Εξάμηνο | 7ο |
---|---|
Κωδικός | Λ11Ε |
ECTS | 3 |
Διδακτικές Μονάδες | 4 |
Ώρες Θεωρίας | 2 |
Ώρες Ασκήσεων | 1 |
Ώρες Εργαστηρίου | 2 |
Τομέας | Λογισμικού και Ανάπτυξης Εφαρμογών |
Διδάσκοντες | Παύλος Εφραιμίδης |
- Syllabus
- Βασικές έννοιες αλγορίθμων. Ταξινόμηση και Αναζήτηση. Υπολογιστικά Μοντέλα. Η μηχανή Turing και η Random Access Machine. Πολυπλοκότητα Αλγορίθμων. Τεχνικές Σχεδιασμού Αλγορίθμων. Διαίρει και Βασίλευε. Αναδρομή και Απαλοιφή Αναδρομής. Δυναμικός Προγραμματισμός. Απληστία. Αλγόριθμοι Γραφημάτων και Δέντρων. Αλγόριθμοι με χρήση Τυχαιότητας. Κλάσεις Πολυπλοκότητας. Οι κλάσεις P και NP. Προβλήματα πλήρη για την κλάση NP. Αναγωγές. Αναφορά σε Ευρετικές Τεχνικές και Αλγόριθμους Προσέγγισης. Σχεδιασμός και υλοποίηση βασικών Αλγορίθμων σε σύγχρονα περιβάλλοντα Προγραμματισμού.
- Θεωρία
- Θα ασχοληθούμε με επιλεγμένα θέματα Αλγορίθμων και Πολυπλότητας. Θα χρησιμοποιήσουμε ως εφαρμογή παραδείγματα και έννοιες από την Αλγοριθμική Θεωρία Παινγίων.
- Εργαστήριο
- Θα υλοποιήσουμε πολιτικές παικτών-agents που θα συναγωνιστούν σε απλά (δικτυακά) παίγνια.
- Διδάσκων
- Παύλος Εφραιμίδης, Επίκ. Καθηγητής.
- Ώρες γραφείου
- Παύλος (για οποιοδήποτε θέμα): Πέμπτη 09:00 – 12:00.
Ημερομηνία | Τύπος | Σχόλια | Αρχεία |
---|---|---|---|
Δευτέρα, 29 Σεπτ. 2014 | Παρουσίαση μαθήματοςBraess Paradox, Prisoner’s Dillemma (εισαγωγή) | ||
Δευτέρα, 06 Οκτ. 2014 | The Prisoner’s DillemmaThe Hotelling game | ||
Τρίτη, 14 Οκτ. 2014 | Βασικές Έννοιες Θεωρίας Παιγνίων | ||
Τρίτη, 21 Οκτ. 2014 | Βασικές Έννοιες Θεωρίας Παιγνίων (συνέχεια)Ιστορικά στοιχεία | ||
Τρίτη, 28 Οκτ. 2014 | ΑΡΓΙΑ 28ης Οκτωβρίου | ||
Τετάρτη, 29 Οκτ. 2014 | Εργαστήριο Gambit: Game Examples | ||
Τρίτη, 04 Νοε. 2014 | Ultimatum Game. Complexity of NE. The NetGame tool. | ||
Τρίτη, 11 Νοε. 2014 | Mechanisms of the NetGame. | ||
Τετάρτη, 12 Νοε. 2014 | Εργαστήριο NetGame: Εκτέλεση του NetGame. Δημιουργία ενός FlowController. | ||
Τρίτη, 18 Νοε. 2014 | NetGame. Opinion Dynamics (intro). | ||
Τρίτη, 25 Νοε. 2014 | Δεν θα γίνει μάθημα. | ||
Τετάρτη, 26 Νοε. 2014 | Εργαστήριο NetGame: 1η αγωνιστική NetGame. | ||
Τρίτη, 02 Δεκ. 2014 | Asymmetric Binary Search. Learning. | ||
Τετάρτη, 03 Δεκ. 2014 | Εργαστήριο NetGame: 2η αγωνιστική NetGame. | ||
Τρίτη, 09 Δεκ. 2014 | Auctions,Opinion Dynamics | ||
Τετάρτη, 10 Δεκ. 2014 | Εργαστήριο NetGame: 3η αγωνιστική NetGame. | ||
Τρίτη, 16 Δεκ. 2014 | Κουίζ (πρόοδος),Opinion Dynamics | ||
Τετάρτη, 17 Δεκ. 2014 | Εργαστήριο Opinion Dynamics | ||
Τρίτη, 23 Δεκ. 2014 | ??? | ||
Τρίτη, 30 Δεκ. 2014 | ΑΡΓΙΑ | ||
Τρίτη, 06 Ιαν. 2015 | ΑΡΓΙΑ | ||
Τετάρτη, 07 Ιαν. 2015 | Αγωνιστική Opinion Dynamics ??? | ||
Τρίτη, 13 Ιαν. 2015 | Παρουσίαση Εργασιών ??? |
Διαγωνισμός – εκτέλεση παίγνιου στο NetGame
Θα εκτελεστεί ένα πρωτάθλημα με πιθανότατα 3 αγωνιστικές.
Όροι του παίγνιου:
Θα εκτελεστεί ένα πρωτάθλημα με πιθανότατα 3 αγωνιστικές.
Όροι του παίγνιου:
- Το score κάθε παίκτη υπολογίζεται με βάση τον αριθμό των πακέτων που έστειλε με επιτυχία και τον αριθμό των πακέτων που απορρίφθηκαν (dropped packets. Ενδεικτικά:
- Packet OK : +1
- Packet Lost: -2
- Κάθε παίγνιο θα διαρκεί πχ 200 δευτερόλεπτα και αν χρειαστεί θα επαναληφθεί αρκετές φορές ώστε να βγει το μέσο σκορ.
- Ρυθμίσεις: Πριν την έναρξη κάθε παίγνιου μπορείτε να ρυθμίσετε τις παραμέτρους των flows/παικτών
- Βαθμολογία: Για κάθε εκτέλεση του παιχνιδιού οι παίκτες συγκεντρώνεται βαθμούς σύμφωνα με αυτές που δίνονται στη Formula 1: Ο πρώτος 10 βαθμούς, κτλ
Πρωτάθλημα
Ορισμένοι κανόνες (ενδεικτικά):
- Για κάθε παίγνιο, μπορείτε να έχετε διαφορετικό παίκτη/flow.
- Στη διάρκεια του παίγνιου δεν επιτρέπεται παρέμβαση στη λειτουργία του παίκτη/flow.
- Το μέγεθος της ουράς και το bandwidth του router θα ορίζονται την ώρα της εκτέλεσης του παιγνίου. Επίσης θα ορίζεται μαι αρχική τιμή για το timeout των παικτών το οποίο όμως μπορεί να τροποποιηθεί από τα ίδια τα flows.
Χώρος συζητήσεων για απορίες που αφορούν το NetGame και το πρωτάθλημα 2014-15.
https://www.deece.edu.gr/forum/viewtopic.php?f=222&t=8694
Αγωνιστική
|
Ημερομηνία
|
Queue Parameters
|
Clients
|
Επιπλέον Χαρακτηριστικά
|
||
Policy
|
QueueSize
|
Time/pack
|
Default Timeout
|
|||
Δοκιμαστική
|
26/11/2014
|
DropTail |
100
|
50
|
5100
|
|
PrinceGentle |
100
|
50
|
5100
|
|||
MaxMin |
100
|
50
|
5100
|
|||
1η
|
26/11/2014
|
DropTail |
100
|
50
|
5100
|
|
PrinceGentle |
100
|
50
|
5100
|
|||
MaxMin |
100
|
50
|
5100
|
|||
2η
|
03/12/2014
|
DropTail |
100
|
50
|
5100
|
|
PrinceGentle |
100
|
50
|
5100
|
|||
CHOKe |
100
|
50
|
2800
|
|||
PrinceSevere |
100
|
50
|
5100
|
|||
MaxMin |
100
|
50
|
5100
|
|||
3η
|
10/12/2014
|
PrinceGentle |
100
|
50
|
5100
|
|
PrinceSevere |
100
|
50
|
5100
|
|||
CHOKe |
100
|
50
|
2800
|
|||
RED with ECN (gentle) |
100
|
50
|
2800 | |||
Εργαστήριο SocialInfluence
https://euclid.ee.duth.gr/wp-content/uploads/2014/12/SocialInfluenceProjectV1.0.zip
Αγωνιστική | Ημερομηνία | Παράμετροι | Κώδικας/πληροφορίες | Σχόλια |
Δοκιμαστική | 17/12/2014 | Cycle graph | SocialInfluenceProject v1.0 | |
Επίσημη | 07/01/2015 | Two wheels graphScale-free graph
Unknown graph |
Εργασίες
Α/Α
|
Όνομα ή Ομάδα
|
Θέμα
|
Υλικό (eClass)
|
1
|
Team (29A)16
|
The games genes play |
|
2
|
Team (29A)16 – ΓΠ | Complexity of NE |
|
3
|
Team (45)16
|
Opinion Dynamics |
|
4
|
Team 42
|
Corruption – A game-theoretical analysis | Corruption – A game-theoretical analysis
|
5
|
Team 00
|
Corruption – A game-theoretical analysis | Corruption – A game-theoretical analysis
|
6
|
Team 158
|
Experiments in Social Computation | Experiments in Social Computation – p56-kearns.pdf
|
7
|
Team 39
|
Experiments in Social Computation | Experiments in Social Computation – p56-kearns.pdf
|
Παρουσίαση εργασιών:
- 20 λεπτά μικτός χρόνος
- περίπου 17 λεπτά καθαρός χρόνος
- περίπου 12-15 διαφάνειες
Αναφορά:
- περίπου 1500 λέξεις
- Gambit: Software Tools for Game Theory (game solver) http://www.gambit-project.org/
- Game Theory Explorer (online game solver) http://www.gametheoryexplorer.org/