Ειδικά Κεφάλαια Αλγορίθμων και Προγραμματισμού
Ακαδημαϊκό Έτος 2010 - 2011, Χειμερινό Εξάμηνο
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Θεωρία:
Θα ασχοληθούμε με Αλγοριθμική Θεωρία Παιγνίων.
Εργαστήριο:
Θα υλοποιήσουμε πολιτικές παίκτών-agents που θα συναγωνιστούν σε απλά (δικτυακά) παίγνια.
Διδασκαλία |
Παρασκευή 09:00 - 11:00, Αίθουσα 2.1 |
Εργαστήριο |
Πέμπτη 11:00 - 13:00 Αίθουσα Υπολογιστών ΑΥ1 |
Ενότητα |
Περιεχόμενο |
Διδασκαλίες |
Παρατηρήσεις |
1 |
Περιεχόμενα - Στόχοι - Απαιτήσεις του Μαθήματος | |
|
2 |
Γνωριμία με τη θεωρία παιγνίων Η εφαρμογή NetGame |
|
|
3 |
Παραδείγματα Παιγνίων | |
|
4 |
Βασικές έννοιες και ορισμοί | |
|
5 |
GamBit NetGame |
|
|
6 | Μοντέλα των Cournot και Bertrand | ||
7 | Tragedy of the Commons | ||
8 | Διαδικτυακά Παίγνια | ||
9 | Μηχανισμοί για το δικτυακό παίγνιο | ||
10 | Δείκτες δικαιοσύνης στην κατανομή πόρων | ||
11 | Solution Concepts | ||
12 | Δημοπρασίες (auctions) | ||
13 | Μη-συμμετρική δυαδική αναζήτηση | ||
14 | Παίγνια με Οικονομικές Συναλλαγές |
||
15 | Παρουσίαση εργασίας: ο παίκτης για το NetGame Το παίγιο Market στο NetGame |
||
16 | Quiz |
Ενδεικτικά εργαστήρια
1 |
Επίλυση απλών παιγνίων με την εφαρμογή Gambit | |
2 |
Σύνοψη Java - Eclipse | |
3 |
Γνωριμία με το NetGame | |
4 |
Εκτέλεση ενός παιγνίου στο NetGame | |
5 |
Δημιουργία παίκτη/πολιτικής ενός flow | |
6 |
Δημιουργία μιας πολιτικής ουράς | |
7 |
Αρχιτεκτονική της εφαρμογής NetGame |
Πρωτάθλημα 2010/11
Θα εκτελεστεί ένα πρωτάθλημα με 4 ή περισσότερες αγωνιστικές. Σε κάθε αγωνιστική θα εκτελούνται συγκεκριμένα παίγνια του NetGame. Για κάθε συγκεκριμένο παίγνιο θα καθορίζονται εξαρχής τα χαρακτηριστικά του router (αλγοριθμικού μηχανισμού) όπως πολιτική ουράς, μέγεθος ουράς, ταχύτητα εξυπηρέτησης πακέτων κτλ.
Όροι για κάθε παίγνιο:
Οδηγίες (ενδεικτικά):
Αγωνιστική |
Ημερομηνία |
Queue Parameters |
Clients |
Επιπλέον Χαρακτηριστικά |
||
Policy |
QueueSize |
Time/pack |
Default Timeout |
|||
Δοκιμαστική |
02/12/2010 |
CHOKe | 100 |
50 |
5100 |
|
PrinceGentle | 100 |
50 |
5100 |
|||
Prince (Severe) | 100 |
50 |
5100 |
|||
1η |
21/12/2010 |
DropTail | 50 |
50 |
2550 |
|
PrinceGentle | 50 |
50 |
2050 |
|||
CHOKe | 80 |
50 |
2550 |
|||
Prince | 70 |
20 |
1450 |
|||
MaxMin | 50 |
20 |
1050 |
|||
2η |
13/01/2011 |
DropTail | 100 |
50 |
5050 |
Σε κάθε παίγνιο θα δημιουργείται και επιπλέον φόρτος στον router με την κλάση ClientTraffic. Η διάρκεια κάθε παιγνίου/πειράματος μπορεί να είναι μέχρι και 300sec. |
PrinceGentle | 100 |
50 |
5050 |
|||
CHOKe | 100 |
50 |
3550 |
|||
Prince | 100 |
50 |
5050 |
|||
MaxMin | 100 |
50 |
5050 |
|||
3η (ενδεικτικά) |
20/01/2011 |
DropTail | 100 |
50 |
5050 |
Σε κάθε παίγνιο θα δημιουργείται και επιπλέον φόρτος στον router με την κλάση ClientTraffic. Η διάρκεια κάθε παιγνίου/πειράματος μπορεί να είναι μέχρι και 300sec. |
PrinceGentle | 100 |
50 |
5050 |
|||
CHOKe | 100 |
50 |
3550 |
|||
Prince | 100 |
50 |
5050 |
|||
MaxMin | 100 |
50 |
5050 |
|||
ClientTraffic: Η κλάση exp.ClientTraffic δημιουργεί τυχαία κίνηση στον server.
NetGame v0.48b | NetGameAlgProject0.48b.zip : archive με το eclipse project
|
Updated: 17-01-2011 |
NetGame v0.48α | NetGameAlgProject0.48a.zip : archive με το eclipse project
|
Updated: 10-01-2011 |
NetGame v0.48 | NetGameAlgProject0.48.zip : archive με το eclipse project
|
Updated: 14-11-2010 |
Βιβλιογραφία
Δεν θα υπάρχει ένα αποκλειστικό βιβλίο για το μάθημα, αλλά θα χρησιμοποιηθούν σημειώσεις, papers και υλικό από διάφορα βιβλία. Το υλικό αυτό μπορείτε να το ζητάτε από τους χειριστές στην αίθουσα υπολογιστών.
Βιβλιογραφία:
Υλικό
Σελίδες από παλαιότερα έτη
2009/2010
2008/2009
2007/2008
2006/2007
2005/2006
2004/2005
2003/2004
2002/2003